Na dlouhé roky blahobytu jsme si zvykli jako na něco, co by snad mělo trvat věčně. I když máme zatím stále dost zakázek, nejsme dost odolní a připravení na krize, neumíme zvládat dobře změny a možná i pomalu, ale jistě, ztrácíme ty nejkvalitnější lidi. Krizi strategie jsme nezachytili a potácíme se v krizi výkonnosti. Přetížení, demotivovaní, bez světla na konci tunelu.
Využijte poslední chvíle před bouří a přizpůsobte se budoucnosti. Cest je několik a představí Vám je tito odborníci:
Dozvíte se, jak se úspěšné firmy připravují na recesi. Tyto poznatky budete moci rychle využít u sebe ve firmě. Dokážete se rychle podívat na váš trh, odhadnout rizika a zavést včas opatření.
Zjistíte, jak důležitá jsou vaše firemní data a data z trhu, jak si je opatřit, jak daleko zpět máte jít a jak s daty pracovat. Informace mají dnes cenu zlata a vy budete vědět, kde to zlato je a jak s ním naložit.
Pokud se ekonomika otřese v základech, dozvíte se, co musíte udělat. Díky tomu budete vědět, jak nepřijdete o svou práci, o svou firmu, o svůj majetek, o své dobré jméno.
Obzvlášť v době recese musí vaši zákazníci o vaší firmě vědět. Pochopíte, jak se sníženým rozpočtem skutečně zacílit na vaše zákazníky a přivedete je právě k vám. Oni pak nakoupí u Vás.
Jakmile ochladí ekonomika, vznikne ve firmách strach a strach paralyzuje vaše zaměstnance. V době, kdy potřebujete jejich nejvyšší výkon, stojí jako srny na silnici v záři reflektorů auta. Ukážeme vám, jak motivovat vaše zaměstnance k nejvyšším výkonům a vy tak dokážete využít ekonomickou recesi jako příležitost. Získáte tak výraznou výhodu před konkurencí.
Dnes pracujete rychle a pod tlakem. V době recese budete muset pracovat ještě rychleji a pod větším tlakem. Dozvíte se, jak zkrátit vaše porady a vyjednávání, jak jednoduše dosáhnete svých cílů. Zjistíte, že velmi jednoduše snížíte své vyjednávací a pracovní úsilí na polovinu a dosáhnete lepších výsledků.
Zakladatel finančně-poradenské společnosti Fincentrum.
Má zkušenosti s tím, jak od nuly vybudovat firmu s více než miliardovým obratem, a vyrovnat se přitom se špatnou pověstí, kterou celé finanční poradenství v Česku stále má.
Mluvit bude i o tom, proč vyšlo Fincentrum vítězně z krize roku 2009 a díky čemu se mu podařilo firmu později zdárně prodat.
Řeč ale bude i o neúspěchu v podobě nezdařené kandidatury na pražského primátora a o tom, zda si z prohry lze vzít alespoň něco dobrého a využít to třeba při dalším podnikání a investování.
Když Vám doba nepřeje, musíte jasně mluvit.
A vaši kolegové, zaměstnanci a zákazníci Vám musí rozumět hned napoprvé. Musíte vyjednávat. A vyjednávání, když Vám doba nepřeje, není povídání u kávy. Bez techniky a strategie to nezvládnete.
Když Vám doba nepřeje, nesmíte mrhat talentem svých zaměstnanců. Nesmíte opakovat chyby manažerů, které se dějí milionkrát denně. Když Vám doba nepřeje, musíte naladit všechny zaměstnance jako hudební nástroj, abyste hráli čistý zvuk.
Pokud už jste slyšeli ve firmě věty: Málo nás oceňují, málo nás chválí, málo nám platí, tak Vám naleju čistého vína.
Ukážu Vám naše již pětileté zkušenosti s radikální změnou, která zrychlila práci na úkolech a vytvořila prostředí skutečné spolupráce. Jsme tak mnohem odolnější vůči nečekaným změnám a umíme na ně rychleji reagovat.
Máme i přesná data pro rozhodování.
Přináším konkrétní návod, jak pomocí unikátního kreditního systému MOTIV-ACE ® pozitivně ovlivnit motivaci lidí. Kreditní systém využívá při práci na úkolech pravidelného vzájemného oceňování lidí v týmu.
Mistrovství v operativním řízení - základ dlouhodobého úspěchu.
Lídři firem se masově zaměřují na strategii a strategické řízení. Předpokládají, že když budou mít dobře formulovanou vizi, misi, hodnoty, tak lidé ve firmě novou strategii zrealizují. Zapomínají, že za každým úspěchem je potřeba vidět především tvrdou práci.
Úspěšné firmy mají skvěle zvládnuté operativní řízení.
Za svoji praxi v řízení firem vím, že se lídři firem musí zaměřit na: prostředí, lidi a finance.
Vědět, který produkt firmě vydělává peníze a být schopni jej vyrobit s nižšími náklady, než konkurence. Firma, která umí dobře operativě řídit, vydělává více, než konkurence. A vydělá i v recesi.
Firma je jako lidské tělo. Když onemocní, měli byste jít k lékaři. Jinak začne umírat.
Lukáš Zrůst je insolvenční správce se zvláštním pověřením. V současnosti řeší největší insolvenční kauzy u společností: Vítkovice Heavy Machinery, Zoot a dalších.
Je spoluautorem komentáře k insolvenčnímu zákonu a je vedoucím autorem chystaného komentáře k zákonu o ozdravných postupech a řešení krize na finančním trhu a zákona o spořitelních a úvěrních družstvech a komentáře k zákonu o finančních konglomerátech.
Je vedoucím autorem publikací: Ekonomické selhání velkých korporací; Daňová problematika v insolvenčním řízení; Finanční gramotnost - jak se nedostat do dluhové pasti - exekuce, insolvence pro spotřebitele.
Přistupujte k marketingu chytře a nevyhazujte peníze. Můj recept je „Digital First“.
Michal Ročeň se pohybuje v prostředí online marketingu již 11 let. Po dlouholeté zkušenosti z korporátního prostředí, kde měl na starosti řízení online aktivit a později i CRM aktivit pojišťovny Generali, se přesunul na agenturní stranu, kde byl přes rok členem vedení agentury H1.cz.
Nyní již pátým rokem působí v zlínské marketingové agentuře Pria, v níž má na starosti tvorbu klientských strategií a řízení pražské pobočky.
Zbavuji klienty zbytečné a duplicitní práce v rámci účetních a administrativních procesů firmy.
V současné době pomáhám předním mezinárodním i tuzemským poradenským firmám stejně tak jako tuzemským či mezinárodním společnostem s digitální transformací účetnictví. Ukážu Vám, jak lze digitalizovat účetní procesy pomocí umělé inteligence a cloudových řešení.
Při digitální transformaci účetnictví využívám dlouholetou a hlubokou znalost účetních procesů získanou v poradenských firmách i nadnárodní společnosti.
Nyní již 2 roky působím v softwarové společnosti 6K, českém výrobci účetního software a cloudové platformy wflow.com.
Nastavení vztahů ve společnosti je důležitější, než se zdá, a to jak v dobách dobrých, tak obzvlášť v dobách zlých.
Majitelé jsou u menších a středních firem významnými lídry a vzory svým spolupracovníkům. Má-li společnost více majitelů, musí spolu komunikovat a táhnout za jeden provaz. Nejhorší, co může společnost v těžkých časech potkat, jsou neshody mezi společníky, či neschopnost přijmout potřebná rozhodnutí, důsledkem čehož je pak přešlapování na místě a stagnace celé společnosti. Zejména v době, kdy je naopak potřeba konat razantní a rychlé změny. A jako všude jinde platí, štěstí přeje připraveným.
Když jsme s agenturou Pria začínali, stanovili jsme si poslání, které platí dodnes. Není lehké ho dodržovat, ale děláme pro to všechno. Chceme být našim klientům partnerem a průvodcem novým digitálním světem. To vše chceme dělat tak, abychom se tím bavili a zároveň podpořili společné strategické cíle. V konečném důsledku tak chceme našim partnerům přinášet dlouhodobý a udržitelný profit.
Snažíme se mít všechny kompetence in-house, což je podle nás to nejlepší možné řešení. Tento komplexní přístup si však nese podmínku mít okolo sebe ty nejlepší lidi z oboru, dělat práci naplno, neustále se vzdělávat a táhnout za jeden provaz, a hlavně jedním směrem. Jedním ze základních pilířů naší firmy je lidskost, neděláme ze sebe něco, co nejsme. A navenek i dovnitř komunikujeme maximálně otevřeně a upřímně.
Místo konání: PWC Experience Center, Hvězdova 1734/2c, 140 00 Praha 4-Nusle (poblíž stanice Pankrác linky metra C)